9 Κανόνες που μας Λένε Όταν κάνουμε Υγιεινή Διατροφή, οι οποίοι είναι Λάθος και πρέπει να τους Ξεχάσουμε!

9 Κανόνες που μας Λένε Όταν κάνουμε Υγιεινή Διατροφή, οι οποίοι είναι Λάθος και πρέπει να τους Ξεχάσουμε!

Όσοι θέλουν να ακολουθήσουν υγιεινή διατροφή και προσέχουν το σώμα τους, συχνά αντικαθιστούν τα επιβλαβή τρόφιμα, που είχαν συνηθίσει να καταναλώνουν, με πιο υγιεινές επιλογές.

Σε ορισμένες περιπτώσεις,και όταν δεν έχουμε τη σωστή ενημέρωση, η αντικατάσταση των τροφών όχι μόνο δεν μας οδηγεί σε μια πιο υγιεινή ζωή, αλλά μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα.

Εδώ παραθέτουμε μερικούς κανόνες που πιστεύουμε πως είναι σωστοί όταν ακολουθούμε μια διατροφή, αλλά στην ουσία είναι πλήρως παραπλανητικοί και είναι καλύτερο να τους αγνοούμε ή να ρωτάμε ένα διατροφολόγο για το κατά πόσο ισχύουν.

9 διατροφικοί μύθοι που είναι λανθασμένοι και χρειάζεται να αναθεωρήσουμε:

Μπορούμε να πίνουμε όσους φυσικούς χυμούς θέλουμε μέσα στην ημέρα

Οι φυσικοί χυμοί φαίνονται τόσο αθώοι στα μάτια μας ώστε είναι πανεύκολο να παραπλανηθούμε και να πιστέψουμε ότι είναι πιο υγιεινοί από άλλες επιλογές, και έτσι μπορούμε να πίνουμε όσο θέλουμε μέσα στη μέρα.

Στην πραγματικότητα, οι χυμοί περιέχουν αρκετές θερμίδες μιας και είναι γεμάτοι σάκχαρα που μετατρέπονται στο σώμα σε λιπαρά. Ειδικά οι συσκευασμένοι χυμοί στα ψυγεία μπορεί να μοιάζουν μια καλή εναλλακτική για να αποφύγουμε τα αναψυκτικά, αλλά έχουν πολλές θερμίδες που δεν χρειαζόμαστε στη στιγμή. Σε τέτοιες περιπτώσεις, καλύτερα να προτιμήσετε να πιείτε νερό.

Τα φρέσκα λαχανικά είναι πιο υγιεινά από τα μαγειρεμένα

Σίγουρα ισχύει ότι τα φρέσκα λαχανικά έχουν μεγάλη διατροφική αξία σε σχέση με τα μαγειρεμένα, αλλα σε ορισμένες περιπτώσεις και για συγκεκριμένα συστατικά αυτό δεν ισχύει. Για παράδειγμα, τα βραστά καρότα περιέχουν περισσότερα καροτενοειδή από τα φρέσκα, ενώ οι ψητές ή οι βρασμένες ντομάτες περιέχουν περισσότερο λυκοπένιο, το οποίο είναι καλό για την υγεία σας.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τρώτε μόνο μαγειρεμένα λαχανικά, αλλά δεν χρειάζεται να νιώθετε πως όταν τα μαγειρεύετε στον ατμό αυτά χάνουν την διατροφική τους αξία.

Χρησιμοποιείστε μέλι αντί για ζάχαρη

Όλοι γνωρίζουν ότι η ζάχαρη είναι υπεύθυνη για την παχυσαρκία και προκαλεί πολλά προβλήματα στην υγεία μας. Έτσι, πολλοί την αντικαθιστούν με μέλι προσθέτοντάς το στα ροφήματα και στα γλυκά τους και σε ό, τι άλλο θέλουν να γλυκάνουν. Τα στοιχεία λένε πως, ένα κουταλάκι μέλι έχει 25 θερμίδες, ενώ ένα κουταλάκι ζάχαρη έχει 16, δηλαδή το μέλι είναι ακόμα πιο πλούσιο σε θερμίδες από τη ζάχαρη. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλά μην περιμένετε να δείτε κάποια σημαντική πρόοδο στην απώλεια βάρους με αυτόν τον τρόπο, αυτό είναι σίγουρο.

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι το καλύτερο σνακ

Η διαδικασία της αποξήρανσης κάνει τα φρούτα να χάσουν έως και το 80% των βιταμινών και των αντιοξειδωτικών τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερα να προτιμάμε να τρώμε φρέσκα φρούτα μεταξύ των γευμάτων.

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να γίνουν επικίνδυνα, μιας και μερικές εταιρίες κατά την επεξεργασία και τη συσκευασία τους τούς προσθέτουν σιρόπι και ζάχαρη, μειώνοντας έτσι τη διατροφική τους αξία ακόμη περισσότερο.

Το ποπ-κορν είναι ανθυγιεινό

Οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι το ποπ-κορν που έχει ψηθεί σε θερμό αέρα χωρίς λάδια είναι μια υγιεινή και χρήσιμη διατροφικά τροφή. Ένα φλιτζάνι ποπ-κορν περιέχει σχεδόν τα διπλάσια αντιοξειδωτικά, που ονομάζονται πολυφαινόλες, από αυτά που μπορεί να περιέχει ένα φρούτο ή ένα λαχανικό. Επιπλέον, το ποπ-κορν περιέχει φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την υγεία σας.

Φυσικά, δεν πρέπει να το παρακάνουμε και να τρώμε όλη τη σακούλα, αλλά ένα κανονικό φλιτζάνι ποπ-κορν μπορεί να γίνει ένα καλό σνακ.

Το τυρί είναι ο μεγαλύτερος εχθρός όσων προσπαθούν να αδυνατίσουν

Οι περισσότεροι διαιτολόγοι συμβουλεύουν πως θα πρέπει να ξεχάσουμε το τυρί όταν κάνουμε διατροφή, διότι περιέχει πολλά λιπαρά και θερμίδες και μας εμποδίζει να αδυνατίσουμε. Ωστόσο, μπορείτε να το φάτε ακόμη και στις πιο αυστηρές δίαιτες, μιας και το τυρί έχει περισσότερο ασβέστιο από τα άλλα προϊόντα.

Επίσης περιέχει λινελαϊκό οξύ που αναστέλλει τη συσσώρευση του λίπους και σας βοηθά να χάσετε βάρος.

Το αλκοόλ είναι επιβλαβής σε οποιαδήποτε ποσότητα

Ένας από τους μύθους που υπάρχει για όσους ακολουθούν διατροφή και προσέχουν το σώμα τους είναι πως το αλκοόλ θα πρέπει να διαγραφεί από την καθημερινότητά τους. Ωστόσο, όλα τα ποτά δεν είναι το ίδιο.

Το κρασί έχει πολλά ωφέλιμα συστατικά. Για παράδειγμα, το κόκκινο κρασί περιέχει πολλές πολυφαινόλες που υποστηρίζουν τα αιμοφόρα αγγεία. Φυσικά, θα πρέπει να προσέχετε την ποσότητα και να πίνετε μόνο ένα ποτηράκι.

Τα υγιή έλαια κάνουν οποιοδήποτε τρόφιμο καλύτερο

Έχουμε ακούσει για το λάδι καρύδας, για το ελαιόλαδο, το λινέλαιο … Όλα αυτά έχουν γίνει απαραίτητα για τη ζωή όσων ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή. Πολλοί τα χρησιμοποιούν στη μαγειρική, χωρίς φειδώ και χωρίς μέτρο, ούτε καν το σκέφτονται – αλλά υπάρχει μια παγίδα εδώ και επικίνδυνη μάλιστα. Το λινέλαιο (λάδι λιναρόσπορου), για παράδειγμα, γίνεται εντελώς δηλητηριώδες όταν θερμαίνεται, λόγω των μεγάλης ποσοτήτων ακόρεστων λιπαρών οξέων που περιέχει. Μερικά έλαια θα πρέπει να καταναλώνονται μόνο ωμά.

Τα προϊόντα χωρίς λιπαρά είναι πιο υγιεινά

Πολύς κόσμος παίρνει την προσπάθειά του για απώλεια βάρους τόσο στα σοβαρά ώστε επιλέγουν μόνο τρόφιμα χωρίς λιπαρά – τα οποία, στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι ακόμη πιο πλούσια σε θερμίδες από τα κανονικά προϊόντα.

Σκεφτείτε το: αν απαλλαγούμε από τα λιπαρά, τα οποία δίνουν στις τροφές τη γεύση τους, με κάτι άλλο θα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε για να πάρουμε τη δόση της γλύκας που έχουμε συνηθίσει. Επιπλέον, τέτοιες επεξεργασμένες τροφές, από τις οποίες έχουν αφαιρεθεί τα λιπαρά, επίσης περιέχουν λιγότερες βιταμίνες και χρήσιμα στοιχεία.

Για παράδειγμα, σε όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα οι βιταμίνες D, Ε, Α, και Κ είναι λιποδιαλυτές. Συνεπώς, αφού δεν υπάρχουν λιπαρά στο άπαχο τυρί, παράλληλα δεν υπάρχει και καμία από τις βιταμίνες.

share24.gr

*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο http://share24.gr έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή και θεραπεία ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Τα άρθρα μας συνοδεύονται από τις πηγές και τα επιστημονικά δημοσιεύματα.

Περισσότερα άρθα, σαν αυτό, για την υγεία στη σελίδα Εναλλακτικές θεραπείες & Φαρμακείο της Φύσης. Κάντε like στο κουτί που ακολουθεί:

!!!Σημαντικό!!! Το περιεχόμενο του site προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας, στη σελίδα «Εναλλακτικές θεραπείες & Φαρμακείο της Φύσης» στο facebook και σύνδεσμο (link) στο άρθρο

Δείτε Επίσης

Πικρό Πεπόνι - Σκοτώνει τα Καρκινικά Κύτταρα, Καταπολεμά τον Διαβήτη και Ενισχύει το Ανοσοποιητικό Μας Σύστημα!

Πικρό Πεπόνι – Σκοτώνει τα Καρκινικά Κύτταρα, Καταπολεμά τον Διαβήτη και Ενισχύει το Ανοσοποιητικό Μας Σύστημα!

Όταν ταξιδεύουμε με νοσταλγία στις καλοκαιρινές διακοπές και τις γευστικές του απολαύσεις, η πρώτη εικόνα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *