Πώς να Αντιδράσετε Όταν Νιώθετε πως οι Άλλοι Σας Αγνοούν

Πώς να Αντιδράσετε Όταν Νιώθετε πως οι Άλλοι Σας Αγνοούν

Μερικές φορές αισθανόμαστε πως οι άλλοι μας αγνοούν. Ας εξετάσουμε μερικές από αυτές τις περιπτώσεις.

  • Ο συνεργάτης σας, ο σύζυγος ή ο φίλος σας, καθυστερούν αρκετά να απαντήσουν στις κλήσεις ή στα μηνύματά σας. Μερικές φορές δεν απαντούν καθόλου.
  • Νιώθετε να σας αποφεύγει κάποιος που του φερθήκατε καλά και τον βοηθήσατε σε διάφορες καταστάσεις.
  • Περπατάτε στο δρόμο και οι υπεραστικοί αποφεύγουν να σας κοιτάξουν γυρίζοντας αλλού το βλέμμα τους.
  • Ζητάτε από κάποιον να συναντηθείτε και αυτός συνεχώς το αναβάλλει.
  • Υποβάλετε αιτήσεις για δουλειά και πότε ή σπάνια παίρνετε μία απάντηση απόρριψης.

Όπως έγραψε και ο Έλι Βίζελ «το αντίθετο της αγάπης δεν είναι το μίσος. Είναι η αδιαφορία». Πράγματι, αυτός που αισθάνεται ότι τον αγνοούν νιώθει χειρότερα ακόμα κι αν τον απέρριπταν. Του φαίνεται πως δεν τον υπολογίζουν καθόλου.

Όταν έρχεται κάποιος συχνά αντιμέτωπος με την αδιαφορία, έχει την τάση να θεωρεί τον εαυτό του ασήμαντο και ξεγραμμένο. Η στάση των άλλων μπορεί να είναι μία ένδειξη πως έχουμε υπερβολικές απαιτήσεις από αυτούς. Επίσης μπορεί να χρειάζεται να βελτιώσουμε κάτι στη συμπεριφορά μας.

Όμως, πέρα από το σημεία που αφορούν εμάς, τις περισσότερες φορές η αδιαφορία είναι σημείο των καιρών. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε η ευγένεια μοιάζει με ατύχημα. Έτσι αν κάποιος αγνοεί τα μηνύματά, τα e-mail σας ή τις κλήσεις σας, δεν φταίτε εσείς.

Ας δούμε μερικές πιθανές λύσεις για κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις:

Δεν απαντούν στα μηνύματα σας οι συνεργάτες και οι φίλοι σας.

Θέστε τους το ζήτημα διακριτικά, ώστε να πάρετε απαντήσεις και να τους δώσετε να καταλάβουν πώς νιώθετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να δοκιμάσετε να τους στείλετε ένα μήνυμα πού να λέει: «όλοι μας έχουμε τις μικρές μας ανασφάλειες, στη δική μου περίπτωση, οφείλω να ομολογήσω, πως απογοητεύομαι όταν δεν παίρνουν μία αρκετά γρήγορη απάντηση για ένα σημαντικό μήνυμα που σου στέλνω. Ξέρω ότι πολλές φορές δεν υπάρχει χρόνος, αλλά θα εκτιμούσα να μου στείλεις ένα σύντομο μήνυμα και να με ενημερώσεις πότε μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου».

Νιώθετε πως σας αποφεύγει κάποιος που του φέρθηκε καλά και τον βοηθήσατε

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει διακριτικά να τους πείτε το παράπονό σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε: «όπως ξέρεις έχω προσπαθήσει αρκετά να επικοινωνήσω μαζί σου αλλά δεν έχω καταφέρει να σε βρω. Αισθάνομαι λίγο παραμελημένη. Πραγματικά οπότε με χρειάστηκες έσπευσα να βοηθήσω επειδή το ήθελα, αλλά νιώθω πώς από την πλευρά σου δεν δείχνεις προσοχή στα δικά μου προβλήματα. Μήπως υπάρχει κάποια παρεξήγηση;».

Περπατάτε στο δρόμο και οι υπεραστικοί αποφεύγουν να σας κοιτάξουν γυρίζοντας αλλού το βλέμμα τους.

Δοκιμάστε να κρατάτε επαφή με αγνώστους κοιτάζοντάς τους στα μάτια και χαμογελώντας τους. Πειραματιστείτε με την εμφάνισή σας, δοκιμάστε διαφορετικά ρούχα, μία διαφορετική κόμμωση στα μαλλιά, μακιγιάζ που προσελκύει τα βλέμματα του κόσμου. Προσπαθήστε να πιάσετε συζήτηση με αγνώστους, κάντε τους ένα μικρό σχόλιο ή ξεκινήστε μία ωραία κουβέντα. Αρκετές αξιόλογες σχέσεις έχουν προκύψει από τέτοιες φάσεις.

Ζητάς από κάποιον να συναντηθείτε και αυτός συνεχώς το αναβάλλει ή δεν απαντάει καθόλου

Μην βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα. Ίσως πραγματικά κάτι αναπόφευκτο του συνέβη. Έτσι, ξεκινήστε στέλνοντας ένα μήνυμα κάτι σαν, «είσαι καλά; Ανησυχώ μήπως κάτι άσχημο έχει συμβεί». Συνήθως τα άτομα αυτά θα καταλάβουν το λάθος τους και θα απαντήσουν ζητώντας σας συγγνώμη. Αν δεν το κάνουν, μην τους στείλετε κάτι επιθετικό, αντιθέτως στείλτε τους κάτι ουδέτερο. Έτσι, ο άλλος δεν θα πάρει μία θέση άμυνας που ασυνείδητα θα έχει πιο πιθανό αποτέλεσμα να σας μεταχειριστεί πιο άσχημα στο μέλλον.

Σπάνια σας απαντάνε στις αιτήσεις για δουλειά που υποβάλετε

Φυσικά είστε δικαιολογημένα ενοχλημένοι. Βασίζεστε σε αυτούς και δεν έχουν καν την ευπρέπεια να απαντήσουν. Δοκιμάστε να τους τηλεφωνήσετε η να στείλετε ένα ακόμα email όπως,«ήμουν ενθουσιασμένος για αυτή τη θέση, πιστεύω μπορώ να αποδώσω καλά σε αυτή τη δουλειά και έχω όρεξη, αλλά δεν πήρα από σας κάποια απάντηση ακόμα».

Πέρα από τις παραπάνω συμβουλές, το πιο σημαντικό που θα μπορούσε να σας βοηθήσει είναι να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας ότι δεν θα πρέπει να εξαρτάστε από τη γνώμη των άλλων. Δεν μπορείτε να ελέγξετε τη σκέψη τους. Αντικαταστήστε την ανάγκη επιβεβαίωσης από τους άλλους ενισχύοντας τη δική σας αυτοπεποίθηση. Είναι υπέροχη η αίσθηση αυτοεκτίμησης πού προέρχεται περισσότερο από το πώς νιώθουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτό μας, σε σχέση με την προσοχή που περιμένουμε να λάβουμε από άτομα με εγωκεντρική συμπεριφορά.

Μία συμβουλή για τους παραβάτες

Αν σποραδικά αγνοείται τους γύρω σας, να θυμάστε ότι έχετε να κάνετε με ανθρώπινα όντα, όχι με αντικείμενα. Μπορεί να πληγώνετε αυτούς που αγνοείτε ή τους απαντάτε καθυστερημένα. Για παράδειγμα, αντί να αγνοήσετε κάποιο μήνυμα, επειδή δεν έχετε χρόνο για μία ολοκληρωμένη απάντηση ή συζήτηση, στείλτε κάτι πολύ σύντομο όπως, «τώρα δεν έχω χρόνο, θα σου απαντήσω σε μία εβδομάδα».  Αν αγνοείτε ένα πρόσωπο επειδή δεν θέλετε να αρνηθείτε, σκεφτείτε πως αυτός θα πληγωθεί περισσότερο από τη σιωπή σας – περιμένει αδιάλειπτα. Μία σύντομη απάντηση δεν παίρνει πολύ χρόνο. Είναι καλύτερο να απαντήσετε με μια άρνηση από το να αφήσετε κάποιον σε άγνοια.

share24.gr / Spirit Alive

Για περισσότερα νέα σχετικά με Ψυχολογία & Αυτοβελτίωση κάντε like στην σελίδα στο facebook —> Spirit Alive – Ψυχολογία & Αυτοβελτίωση

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας και σύνδεσμο (link) στο άρθρο, καθώς και στη σελίδα Spirit Alive στο facebook επίσης με ενεργό σύνδεσμο. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αναδημοσίευση απαγορεύεται. Κάθε αναδημοσίευση σε έντυπο μέσο απαγορεύεται.

Δείτε Επίσης

9 Τρόποι για να Κερδίσεις σε Κάθε Διαφωνία Σύμφωνα με την Επιστήμη

9 Τρόποι για να Κερδίσεις σε Κάθε Διαφωνία Σύμφωνα με την Επιστήμη

«Ανυψώστε τον λόγο σας, όχι τη φωνή σας. Η βροχή κάνει τα λουλούδια να μεγαλώνουν, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *