Σταματήστε να Τρώτε Αυτές τις 5 Τροφές & με Ποιες να τις Αντικαταστήσετε

Σταματήστε να Τρώτε Αυτές τις 5 Τροφές & με Ποιες να τις Αντικαταστήσετε

Υπάρχουν πολλές τροφές που καταναλώνουμε καθημερινά, που θα ήταν καλύτερα για την υγεία μας να τις αποφεύγαμε. Αυτό ισχύει περισσότερο για τις πρόχειρες/επεξεργασμένες τροφές, όπως αυτές των ταχυφαγείων. Με αυτές τις τροφές συμβαίνει το οξύμωρο, ενώ είναι νόστιμες και γευστικές έχουν αρνητικές συνέπειες στον οργανισμό μας.

Επιπλέον, δε θρέφουν το σώμα μας με τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία και θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργεί άψογα. Διαβάστε σε αυτή τη λίστα πέντε τρόφιμα που θα πρέπει να βγάλετε από τη διατροφή σας και να μείνετε μακριά τους.

1. Μην τρώτε: Τηγανισμένες Τροφές

Οι τροφές που τηγανίζονται είναι γεμάτες λίπη και πλούσιες σε θερμίδες, χωρίς ωστόσο να έχουν σημαντική θρεπτική αξία. Είναι μια εντελώς χαμένη υπόθεση για μας! Σίγουρα, οι τηγανητές πατάτες και τα γαριδάκια έχουν καλή γεύση, αλλά υπάρχουν πιο υγιεινές τροφές με εξίσου καλή γεύση. Απλά, πείτε όχι σε ό,τι τηγανητό υπάρχει στο μενού σας. Θα αδυνατίσετε, ο μεταβολισμός σας θα βελτιωθεί και θα σταματήσετε να γεμίζετε τα χέρια και τα ρούχα σας με λάδια.

Αντ’ αυτού δοκιμάστε: τα Ψητά
Τι καλά θα ήταν αντί να τηγανίζετε τις πατάτες σας, να τις βάζατε να ψηθούν στο φούρνο πάνω σε μια λαδόκολλα. Δοκιμάστε να βάλετε στη διατροφή σας τις γλυκοπατάτες, μιας και αυτές έχουν πιο σύνθετους υδατάνθρακες. Κόψτε τες σε λεπτές λωρίδες, ρίξτε από πάνω τους μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο μαζί με λίγο αλάτι και στη συνέχεια τοποθετήστε τες στο φούρνο σας, ή ψήστε τες στη σχάρα. Γυρίστε τες κάθε πέντε λεπτά, μέχρι οι πατάτες να μαλακώσουν στο εσωτερικό τους και να γίνουν τραγανές απ’ έξω.

2. Μην τρώτε: Λευκό Ψωμί

Το λευκό ψωμί και τα παράγωγα προϊόντα του έχουν ελάχιστη θρεπτική αξία και στο σώμα γρήγορα μεταβολίζονται σε σάκχαρα. Μπορείτε να φάτε για γλυκό ένα κεκάκι. Ακόμα και τα ψωμιά που είναι ολικής αλέσεως, αλλά είναι μαλακά και λεία στην αφή, όπως το άσπρο ψωμί, θα πρέπει να αποφεύγονται. Μη φοβάστε να κρατήσετε το ψωμί μακριά από τη διατροφή σας, η περιφέρεια της μέσης σας θα μειωθεί κι η αίσθηση του φουσκώματος και του πρησμένου στομάχου, λόγω των υπερβολικών υδατανθράκων που περιέχουν, μετά το γεύματα θα σταματήσουν να σας ταλαιπωρούν.

Αντ ‘αυτού δοκιμάστε: Βιολογικό Ψωμί από Φύτρο Σιταριού (Ψωμί Εσσαίων)
Αν θέλετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας να υπάρχει ψωμί, δοκιμάστε το ψωμί από φύτρο σίτου. Το συγκεκριμένο ψωμί ολικής άλεσης είναι πολύ πιο εύκολο στην πέψη και γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Υπάρχει στην αγορά ως ψωμί από φύτρο σίτου ή ψωμί Εσσαίων. Μια συνταγή για να φτιάξετε μόνοι σας ένα τέτοιο ψωμί μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Διατηρείται στην κατάψυξη, μιας και δεν περιέχει συντηρητικά.

Διαβάστε επίσης: Δες τι θα συμβεί στο σώμα σου όταν σταματήσεις να τρως ψωμί

3. Μην τρώτε: Kρεμώδεις Σάλτσες για σαλάτα

Είναι καλό να τρώτε μια σαλάτα καθημερινά στα γεύματά σας, αλλά αν την περιχύνετε με διάφορα κρεμώδη ντρέσινγκ ακυρώνετε τις διαιτητικές της ιδιότητες από τα λιπαρά που περιέχουν. Λίγες μόνο κουταλιές της σούπας σάλτσα μπορούν να περιέχουν περισσότερα από 20 γραμμάρια λιπαρών και εκατοντάδες θερμίδες.

Αντ ‘αυτού δοκιμάστε: Λαδόξιδο
Οι σάλτσες με βάση το ξίδι συνδυάζουν την καταπληκτική γεύση με ελάχιστα λίπη και θερμίδες. Μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας σάλτσα στο σπίτι. Χρησιμοποιείστε υψηλής ποιότητας ξίδι, χυμό λεμονιού, αλάτι και πιπέρι, αποξηραμένα βότανα της επιλογής σας και λίγο ελαιόλαδο.

4. Μην τρώτε: Λευκή Ζάχαρη

Η ζάχαρη και το υψηλής φρουκτόζης σιρόπι αραβοσίτου είναι τροφές που δεν ενδείκνυνται για κάποιον που γυμνάζεται. Τίποτα δεν μπορεί να καταστρέψει την πρόοδό σας, τον χρόνο που ξοδέψατε για να κάνετε κοιλιακούς και δε θα ρίξει κατακόρυφα τα επίπεδα της ενέργειας σας όπως το κάνει η ζάχαρη. Εάν πρόκειται να αποφύγετε έστω κι ένα από τα τρόφιμα αυτής της λίστας, αυτό θα πρέπει να είναι η ζάχαρη.

Αντ ‘αυτού δοκιμάστε: Φρούτα
Μην στρέφεστε σε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες για να γευτείτε κάτι γλυκό, έτσι στραφείτε στην φυσιολογική και υγιεινή πηγή σακχάρων που υπάρχουν στη φύση: τα φρούτα. Καταναλώστε βιολογικά φρούτα της εποχής που παράγονται τοπικά. Αφήστε κατά μέρος τα αποξηραμένα φρούτα και τους χυμούς της αγοράς, μιας και όλα αυτά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε απλά σάκχαρα.

5. Μην τρώτε: Κατεψυγμένα Γεύματα

Γεύματα που διατηρούνται στην κατάψυξη ή κονσέρβες μπορεί να είναι μια εύκολη λύση για κάποιον που δεν έχει χρόνο να μαγειρέψει, αλλά τις περισσότερες φορές είναι σε μεγάλο βαθμό επεξεργασμένα και γεμάτα με λιπαρά και αλάτι. Δεν έχουν μόνο οξειδωθεί και καταστραφεί τα περισσότερα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά (μέταλλα και φυτοθρεπτικά συστατικά), αλλά είναι συχνά γεμάτα με συντηρητικά που είναι επιβλαβή για τον οργανισμό μας.

Αντ ‘αυτού δοκιμάστε: Μαγειρεμένα γεύματα
Αντί να φέρνετε στο σπίτι κονσέρβες, μαγειρέψτε μια φορά μεγάλη ποσότητα ενός νόστιμου φαγητού (όπως μια νόστιμη σούπα ή στιφάδο) στο σπίτι όταν θα έχετε χρόνο. Το φαγητό που θα περισσέψει βάλτε το στην κατάψυξη για να το καταναλώσετε τις επόμενες μέρες. Μπορείτε να συντηρείτε στην κατάψυξη και τα φρούτα και τα λαχανικά σας.

share24.gr / Εναλλακτικές θεραπείες & Φαρμακείο της Φύσης

Για περισσότερα νέα σχετικά με Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο Της Φύσης κάντε like στην σελίδα στο facebook —>

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας και σύνδεσμο (link) στο άρθρο, καθώς και στη σελίδα Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο Της Φύσης στο facebook επίσης με ενεργό σύνδεσμο. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αναδημοσίευση απαγορεύεται. Κάθε αναδημοσίευση σε έντυπο μέσο απαγορεύεται.

Δείτε Επίσης

12 Πράγματα που Συμβαίνουν στον Οργανισμό Μας όταν Τρώμε Αυγά.

12 Πράγματα που Συμβαίνουν στον Οργανισμό Μας όταν Τρώμε Αυγά.

Τα αυγά είναι μια απίστευτα υγιεινή και ωφέλιμη τροφή και πρέπει να αποτελούν μέρος της …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *