Σβήσε τα Σημάδια στο Πρόσωπό Σου σαν να Έχεις Γομολάστιχα με Αυτούς τους Παραδοσιακούς Τρόπους

Σβήσε τα Σημάδια στο Πρόσωπό Σου σαν να Έχεις Γομολάστιχα με Αυτούς τους Παραδοσιακούς Τρόπους

Το πολύ παλιά χρόνια και στις αρχαίες εποχές δεν υπήρχαν ινστιτούτα αισθητικής, έτσι οι γιαγιάδες μας και οι πρόγονοί μας προσπαθούσαν μέσω τις εμπειρίας τους να εφεύρουν δικές τους θεραπείες με τη βοήθεια των φυσικών συστατικών που έβρισκαν ελεύθερα στη φύση.

Με βάση αυτό το σκεπτικό, ετοιμάσαμε μια λίστα με τα καλύτερα και πιο ευεργετικά φυσικά συστατικά που μπορούν να καθαρίσουν την επιδερμίδα του προσώπου σας από τις ακαθαρσίες και τα στίγματα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι στην ακμή και βγάζετε συχνά εξανθήματα στο δέρμα. Ας ρίξουμε μια ματιά:

Χυμός μούρων

Στύψτε μια χούφτα φρέσκα μούρα στον αποχυμωτή ώστε να βγάλουν το χυμό τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε είδος μούρων. Στη συνέχεια, βυθίστε μια γάζα στο χυμό και απλώστε τη πάνω στην περιοχή του δέρματος που έχει τα σημάδια. Αφήστε τη εκεί για 15 λεπτά. Στη συνέχεια, αφαιρέστε και ξεπλύντε το πρόσωπό σας.

Μαγειρική σόδα

Στάξτε μερικές σταγόνες νερού σε μικρή ποσότητα μαγειρικής σόδας και ανακατέψτε τη μέχρι να πάρει τη μορφή πάστας. Στη συνέχεια, εφαρμόστε τη πάνω στις περιοχές του προσώπου με τα σημάδια και κάντε απαλό μασάζ για ένα ή δύο λεπτά. Στο τέλος, ξεπλύντε το πρόσωπο.

Χυμός λεμονιού

Ετοιμάστε ένα μείγμα από ανθόγαλα (ξινόγαλο) και χυμό λεμονιού σε αναλογία 1:1 και στη συνέχεια εφαρμόστε στις πληγείσες περιοχές του προσώπου. Αφήστε το για 15 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύντε το πρόσωπο.

Σκόρδο

Κόψτε στη μέση μια σκελίδα σκόρδου και τρίψτε τη απαλά πάνω στις περιοχές του προσώπου με τα στίγματα, αρκετές φορές την ημέρα.

Έλλειψη ψευδαργύρου και και σεληνίου

Οι κηλίδες του δέρματος μπορεί μερικές φορές να είναι συνέπεια της έλλειψης ψευδαργύρου ή σεληνίου. Έτσι, προκειμένου να αυξήστε τα επίπεδα των δύο αυτών μετάλλων στο σώμα και να σβήσετε τις κηλίδες του δέρματος από το πρόσωπό σας, θα πρέπει να τρώτε περισσότερο βρώμη, ξηρούς καρπούς, γάλα, ψάρια, θαλασσινά, συκώτια, σουσάμι, καλαμπόκι και φακές, τροφές δηλαδή που είναι πλούσιες στα δύο αυτά μέταλλα.

*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο http://share24.gr δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας.

share24.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!