21 Τρόποι για να Αγαπήσετε Περισσότερο τον Εαυτό Σας

21 Τρόποι για να Αγαπήσετε Περισσότερο τον Εαυτό Σας

Σχεδόν πάντα είμαστε προσηλωμένοι στην αναζήτηση της επιτυχίας. Ακόμα και τους στόχους μας τους θέτουμε με τέτοιο τρόπο που να αρμόζουν στις επιταγές της κοινωνίας. Έχοντας όλα αυτά στο μυαλό μας συχνά παραμελούμε τις ανάγκες που έχει πραγματικά ο εαυτός μας και χάνουμε τη δυνατότητα να τον προσαρμόζουμε σε κάθε δύσκολη κατάσταση που μας τυχαίνει. Σε αυτό το άρθρο περιγράφουμε 21 τρόπους για να προσφέρουμε στον εαυτό μας τον σεβασμό που δικαιούται και να σταματήσουμε να τον παραμελούμε.

1. Μην βασίζεστε στους άλλους για να βρειτε την ευτυχία

Μπορεί συχνά να βασιζόμαστε σε άλλα άτομα για να πάρουμε ευχαρίστηση και αγάπη, ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η ευτυχία έρχεται από μέσα μας και ως ανεξάρτητες προσωπικότητες έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μόνοι μας τον ευχάριστο κόσμο μέσα στον οποίο θέλουμε να ζήσουμε, και κατ’ επέκταση την ευτυχία μας.

2. Να τρέφεστε υγιεινά

Το να τρώτε σωστά είναι σημαντικό, καθώς μέσω της διατροφής τροφοδοτούμε το μυαλό και το σώμα και με βάση αυτή εξαρτάται η υγεία μας. Τα σνακ για τα επεξεργασμένα τρόφιμα μας ικανοποιούν μόνο γευστικά και αφήνουν το μυαλό και το σώμα μας να αισθάνονται παραμελημένα. Αντ ‘αυτού, θα πρέπει να τρώτε φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα μεγάλης θρεπτικής αξίας.

3. Ικανοποιείστε την επιβεβαίωση που ζητά ο εαυτός σας με θετικό τρόπο

Λέγοντάς στον εαυτό μας θετικά πράγματα σε τακτική βάση μπορεί να μας βοηθήσει να έχουμε περισσότερο αυτοσεβασμό και εμπιστοσύνη στις ικανότητές μας. Όταν ξυπνάτε το πρωί, πείτε στον εαυτό σας κάτι που θέλετε να καταφέρετε, πείστε τον ότι μπορείτε να πετύχετε ό, τι βάζετε στόχο. Αυτό θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε στη ζωή.

4. Διαμορφώστε ένα χώρο ειδικά για σας

Η διαμόρφωση ενός ιδιωτικού χώρου αποκλειστικά για τον εαυτό σας θα σας ωφελήσει στο να καλλιεργήσετε τον αυτοσεβασμό σας, να χαλαρώσετε και να κατευνάσετε τις αρνητικές σας σκέψεις. Μπορείτε να τοποθετήσετε στον χώρο σας τις αγαπημένες σας φωτογραφίες και να τον διακοσμήστε με διάφορα κεριά και κρυστάλλους για να δημιουργήσετε μια ωραία ατμόσφαιρα.

5. Εξασκήστε το σώμα σας

Η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας κάνει να αισθάνεστε καλά και να αναπτύξετε έναν υγιή τρόπο ζωής. Μπορείτε να εξασκήστε όποτε θέλετε είτε μόνοι σας στο σπίτι και σε εξωτερικούς χώρους ή σαν ομάδα με φιλικά πρόσωπα στο γυμναστήριο.

6. Κάντε βόλτα στην ύπαιθρο

Μια βόλτα στην ύπαιθρο μπορεί τονώσει της αίσθηση της επίγνωσης του εαυτού σας και η έκθεση στον ήλιο είναι επίσης η καλύτερη πηγή βιταμίνης D. Είναι κάτι απλό το να το κάνετε και δεν πρέπει να το στερείτε από τον εαυτό σας.

7. Αρχίστε να ασχολείστε με όσα ονειρευόσασταν να κάνετε

Ο καθένας έχει όνειρα που επιθυμεί να εκπληρώσει και αν τα παραμελήσετε, απλά τα σαμποτάρετε και τα αντικαθιστάτε με κάποια άλλα πράγματα που δεν σας αξίζει να ασχολείστε. Βρείτε το πάθος σας και να αγωνιστείτε για αυτό.

8. Μην φοβάστε να πείτε όχι

Είναι σημαντικό να λέμε όχι σε πράγματα που δεν χρειαζόμαστε. Εάν κάποιος φίλος σας ζητήσει κάτι που δεν θέλετε να το κάνετε, απλά πείτε όχι και βρείτε μια εναλλακτική λύση.

9. Να γελάτε όσο το δυνατόν περισσότερο

Είναι σημαντικό να είστε χαμογελαστοί στην καθημερινή σας ζωή, και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο αν είστε ένα πολυάσχολο άτομο. Ωστόσο, υπάρχουν πάντα πράγματα που μπορείτε να βρείτε διασκεδαστικά, έτσι θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε αυτά όποτε είναι αυτό εφικτό.

10. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας

Μην ξεχνάτε να βρίσκετε χρόνο για να περιποιείστε τον εαυτό σας με διάφορους τρόπους. Αυτοί οι τρόποι θα μπορούσαν να είναι ένα χαλαρωτικό μπάνιο,  μια επίσκεψη στο κομμωτήριο, στο κέντρο αισθητικής, στο σπα κτλ.

11. Κάντε Διαλογισμό

Πολλά άτομα βρίσκουν τη ζωή αγχωτική και παίρνουν αντικαταθλιπτικά και άλλα φάρμακα για να τα βγάλουν πέρα. Έχει αποδειχθεί πως ο διαλογισμός απομακρύνει από το μυαλό αρνητικές, τοξικές και αγιωτικές σκέψεις που μπορεί να έχει κάποιος.

12. Φύγετε από μια δουλειά που σας καταπιέζει

Έχει βρεθεί ότι πάνω από το 76% των ατόμων που δουλεύουν νιώθουν καταπίεση από τη δουλειά τους. Είναι σημαντικό να βρείτε μια καθημερινή εργασία που να σας αρέσει, και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αγωνιστείτε για να το πετύχετε.

13. Εστιάστε σε θετικά περιβάλλοντα

Εάν έχετε αρνητική διάθεση, υπάρχει πιθανότητα να σας επηρεάζει αρνητικά το περιβάλλον μέσα στο οποίο βρίσκεστε. Απλά αλλάζοντάς το (πχ αλλάζοντας σπίτι ή γραφείο στη δουλειά) πηγαίνοντας κάπου που θα αισθάνεστε πιο θετικά θα δείτε μεγάλη αλλαγή προς το καλύτερο στην ψυχική σας κατάσταση.

14. Να πηγαίνετε τακτικά στο θέατρο ή σε συναυλίες

Αυτά είναι πράγματα που κάνουμε σε τακτική βάση, αλλά μερικές φορές κάποιες παραστάσεις ή συναυλίες μπορεί να επιβαρύνουν άσχημα την διάθεσή σας. Γι’ αυτό θα πρέπει να ενημερώνεστε για το τι μπορείτε να παρακολουθήσετε και να ακούσετε και να διαλέγετε και να επικεντρώνεστε σε αυτά που θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας.

15. Μην υπερβάλετε με την τεχνολογία

Η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας επιτρέπουν να βλέπουμε συνεχώς νέα που αφορούν τους άλλους και τις δραστηριότητές τους. Έτσι, μένουμε προσκολλημένοι και ασχολούμαστε συνεχώς με αυτούς. Αυτό είναι κάτι που μας οδηγεί να παραμελούμε σταθερά και σε καθημερινή βάση τον εαυτό μας και γι’ αυτό πρέπει να το αποφεύγουμε και να μην υπερβάλουμε.

16. Κοιμηθείτε καλά

Είναι σημαντικό να κοιμόμαστε τουλάχιστον επτά ώρες κάθε βράδυ. Πολλοί άνθρωποι παραμελούν τον ύπνο τους και αυτό τους οδηγεί στο να έχουν μια αρνητική άποψη για τη ζωή.

17. Πίνετε άφθονο νερό

Πολλοί ξεχνάμε τη σημασία του νερού και αντ’ αυτού επιλέγουμε να πίνουμε αναψυκτικά, τα οποία πολλές φορές έχουν επιβαρυντικές επιπτώσεις στην υγεία μας. Είναι σημαντικό να πίνουμε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, έτσι ώστε να αισθανόμαστε καλύτερα.

18. Να πιστεύετε στον εαυτό σας

Η Πίστη στον εαυτό σας είναι ένα σημαντικό πράγμα για να μπορείτε να ανταπεξέρχεστε μια πρόκληση στη ζωή σας. Αν δεν πιστεύετε στον εαυτό σας, κανείς άλλος δεν θα μπορέσει να τον αντικαταστήσει.

19. Αποδεχτείτε το άγνωστο και να αγκαλιάστε το

Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για το μέλλον, δεδομένου ότι δεν έχει συμβεί ακόμη. Αντ ‘αυτού, είναι πολύ καλύτερο να το αγκαλιάσετε και να αφήσετε τον εαυτό σας ελεύθερο να δοκιμάζει νέα πράγματα, ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε νέες εμπειρίες.

20. Να έχετε ευγνωμοσύνη για τη ζωή σας

Συνεχώς ζητάμε περισσότερα για τη ζωή μας χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν αν αυτά που έχουμε είναι αρκετά ή επαρκή και αυτό μας κάνει αγνώμονες. Αν εστιάσουμε στα πράγματα που έχουμε και τα αποδεχτούμε, και όχι σε πράγματα που δεν έχουμε και είναι δύσκολο να αποκτήσουμε, θα είμαστε πολύ πιο ευτυχισμένοι στη ζωή.

21. Αποτυπώστε τις σκέψεις σας σε ένα ημερολόγιο

Κρατώντας σημειώσεις σχετικά με όσα σκέφτεστε και αισθάνεστε σε ένα ημερολόγιο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αδειάσετε το μυαλό σας και να βρείτε την ισορροπία μέσα σας. Θα είστε σε θέση να αναλύσετε τις σκέψεις σας και να τις δείτε με καθαρό μυαλό αργότερα.

share24.gr / Spirit Alive Αρχική Πηγή: www.viralnovelty.net

Για περισσότερα νέα σχετικά με Ψυχολογία & Αυτοβελτίωση κάντε like στην σελίδα στο facebook —> Spirit Alive – Ψυχολογία & Αυτοβελτίωση

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας και σύνδεσμο (link) στο άρθρο, καθώς και στη σελίδα Spirit Alive στο facebook επίσης με ενεργό σύνδεσμο. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αναδημοσίευση απαγορεύεται. Κάθε αναδημοσίευση σε έντυπο μέσο απαγορεύεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!