10 Smoothies Που Έχουν Περισσότερες Πρωτεΐνες Από 2 Αυγά!

Αν ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή, σίγουρα θα σκεφτήκατε με ποιο τρόπο να αντικαταστήσετε τα αυγά από το πρωινό σας βρίσκοντας μια άλλη καλύτερη πηγή πρωτεϊνών.

Ο κόσμος έχει συνδέσει το θρεπτικό πρωινό, υψηλό σε πρωτεΐνες, με τα αυγά. Αλλά ένα ζευγάρι αυγών παρέχουν μόνο περίπου 13 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ υπάρχουν πολλές εναλλακτικές και πιο απλούστερα πρωινά γεύματα που μπορούν να μας παρέχουν περισσότερα γραμμάρια πρωτεΐνης και άλλα πολύτιμα θρεπτικών συστατικά που δεν υπάρχουν στο πρωινό που είχαμε συνηθίσει. Κάθε ένα από τα ακόλουθα 10 απολαυστικά smoothies περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη απ’ ό,τι 2 αυγά.

#1 Smoothie Κολοκύθας

Χτυπήστε μαζί ½ φλιτζάνι πολτοποιημένης σάρκας κολοκύθας, που θα την έχετε ήδη παγώσει σε μια παγοθήκη και θα τη διατηρείτε στην κατάψυξη, 200 γραμμάρια γιαούρτι με 2% λιπαρά, ½ φλιτζάνι νερό, ¼ αβοκάντο, 2 κουταλιές της σούπας αλεσμἐνος λιναρόσπορος, 1 κουταλιά της σούπας σιρόπι σφενδάμου και ½ κουταλάκι του γλυκού μπαχαρικό για κολοκυθόπιτα σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει ομοιογενές.

#2 Smoothie Φυστικοβούτυρου – Μπανάνας

Συνδυάστε 1 φλιτζάνι γάλα χωρίς λιπαρά, 1 ώριμη μπανάνα σε φέτες, 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει λείο. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα): 391 θερμίδες, 17 g πρωτεΐνη, 46 g υδατάνθρακες, 5 g φυτικές ίνες, 28 g σάκχαρα, 17 g λίπους, 2 g κορεσμένα λιπαρά, 250 mg νάτριο

#3 Smoothie Ανθότυρου – Παντζαριού

Ανακατέψτε ¾ φλιτζάνι νερό, ¾ φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού, ¾ φλιτζάνι ανθότυρο, 2 μεσαία παντζάρια, κομμένα και τεμαχισμένα, 1½ φλιτζάνια κατεψυγμένες φράουλες, ¼ φλιτζάνι καρύδια, 1 κομμάτι φρέσκο τζίντζερ, αποφλοιωμένο. Και ½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα στο μπλέντερ Ανακατέψτε μέχρι να γίνει το μείγμα ομοιογενές. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα): 376 θερμίδες, 15 g πρωτεΐνες, 33 g υδατάνθρακες, 6 g φυτικές ίνες, 19 g σάκχαρα, 22 g λιπαρά, 9 g κορεσμένα λιπαρά, 150 mg νάτριο

#4 Smoothie Με Σιρόπι Σφενδάμου & Κάσσιους

Ανακατέψτε 2 κουταλιές της σούπας ωμά κάσσιους εμποτισμένο για ένα βράδυ σε ½ φλιτζάνι νερό, 1 μπανάνα μικρού μεγέθους, 2 κουταλάκια του γλυκού σιρόπι σφενδάμου, 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 0% λιπαρά και 1 ½ φλιτζάνια κατεψυγμένες φράουλες στο μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να λιώσουν. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα) 400 θερμίδες, 24 g πρωτεΐνες, 66 g υδατάνθρακες, 8 g φυτικές ίνες, 40 g σάκχαρα, 7 g λιπαρά, 1 g κορεσμένα λιπαρά, 90 mg νατρίου

#5 Tofu Smoothie Με Ακτινίδιο

Ανακατέψτε 250 γραμμάρια μαλακό τοφού αστράγγιστο 1 ακτινίδιο κομμένο σε φέτες, 1 φλιτζάνι γάλα χωρίς λιπαρά, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και ½ κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας σε ένα μπλέντερ. Χτυπήστε μέχρι το μείγμα να γίνει ομοιογενές. Διατροφική αξία (ανά μερίδα): 200 θερμίδες, 17 g πρωτεΐνες, 31 g υδατάνθρακες, 3 g φυτικές ίνες, 19 g σάκχαρα, 1 g λιπαρά, 0 g κορεσμένα λιπαρά, 220 mg νάτριο

#6 Smoothie Με Τζίντζερ & Μπανάνα

Συνδυάστε 200 γραμμάρια γιαούρτι με 2% λιπαρά, 1 φλιτζάνι με παγάκια ¼ φλιτζάνι κατεψυγμένη μπανάνα κομμένη σε φέτες, 2 κουταλιές της σούπας βούτυρο αμυγδάλου, 1 κουταλιά της σούπας μελάσα, 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ, ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα και ⅛ κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο & κάρδαμο σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να λιώσει το μείγμα. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα) 440 θερμίδες, 27 g πρωτεΐνης, 39 g υδατάνθρακες, 5,5 g φυτικές ίνες, 30 g σάκχαρα, 20 g λιπαρά, 4 g κορεσμένα λιπαρά, 80 mg νατρίου

#7 Smoothie Με Πουρέ Γλυκοπατάτας

Συνδυάστε 1 φλιτζάνι κεφίρ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ½ φλιτζάνι βραστές αποφλοιωμένες γλυκοπατάτες διατηρημένες στο ψυγείο, ¼ φλιτζάνι κονσερβοποιημένα φασόλια νέιβι, στραγγισμένα και πλυμένα, 1 κουταλιά της σούπας καρύδια, ½ κουταλάκι του γλυκού βανίλια, ⅛ κουταλάκι του γλυκού γαρίφαλο σε σκόνη και ½ κατεψυγμένη μπανάνα, ψιλοκομμένη σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει το μείγμα ομοιογενές. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα): 448 θερμίδες, 17 g πρωτεΐνης, 68 g υδατάνθρακες, 10 g φυτικές ίνες, 28 g σάκχαρα, 13 g λιπαρά, 1 g κορεσμένα λιπαρά, 450 mg νάτριο

#8 Το Πράσινο Smoothie

Συνδυάστε 1 φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά, ½ φλιτζάνι λάχανο κέιλ (kale) πλυμένο και χοντροκομμένο έχοντας αφαιρέσει τα σκληρά του μέρη, ½ μπανάνα, 1 ακτινίδιο, ⅛ αβοκάντο και πάγο (προαιρετικά) σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι το μείγμα να γίνει ομοιογενές. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα) 288 θερμίδες, 17 g πρωτεΐνης, 48 g υδατάνθρακες, 6 g φυτικές ίνες, 32 g σάκχαρα, 5 g λιπαρά, 1 g κορεσμένα λιπαρά, 200 mg νάτριο

#9 Smoothie Με Βατόμουρα

Συνδυάστε ½ φλιτζάνι κατεψυγμένα ανάμεικτα μούρα, 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 0% λιπαρά, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι, και ¼ φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Διατροφική Αξία (ανά μερίδα) 205 θερμίδες, 21 g πρωτεΐνες, 32 g υδατάνθρακες, 2 g φυτικές ίνες, 26 g σάκχαρα, 0 g λιπαρά, 0 g κορεσμένα λιπαρά, 90 mg νατρίου

#10 Smoothie Με Βατόμουρα και Ξηρούς Καρπούς

Συνδυάστε 2 φλιτζάνια άπαχο γάλα? 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα βατόμουρα, 1 κουταλιά της σούπας αμυγδαλέλαιο ή φυστικοβούτυρο και 2 κουταλάκια μέλι σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει το μείγμα ομοιογενές. .Διατροφική Αξία (ανά μερίδα): 93 cal, 21 g πρωτεΐνες, 63 g υδατάνθρακες, 8 g φυτικές ίνες, 53 g ζάχαρη, 10 g λιπαρά, 1 g κορεσμένα λιπαρά, 280 mg νάτριο

Μετάφραση και Επιμέλεια Κειμένου: share24.gr via prevention.com
Για περισσότερα νέα σχετικά με Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο Της Φύσης κάντε like στην σελίδα στο facebook πατώντας εδώ
Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής το link αυτού του άρθρου στο site μας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!